Herbalife magatartási kódex
A Herbalife Magatartási kódex a legfontosabb csatorna, melyen szervezetünk az alkalmazottaink és az érdekelt feleink felé kommunikálja az etikus és jogszerű magatartás irányába mutatott elkötelezettségét. A Szabályzat hatékonyan és átfogóan vázolja a vállalat etikus viselkedéssel kapcsolatos elvárásait, és iránymutatást nyújt a világ egészségesebbé és boldogabbá tételére irányuló célunk megvalósításához.
A Herbalife alkalmazottai a kódexszel kapcsolatban minden évben képzésben részesülnek. A kódex legutóbb 2022. december 16-án lett frissítve.
Etikai és megfelelőségi forródrót
Itt vagyunk és figyelünk! Akár a Herbalife alkalmazottja, vállalkozója, disztribútora, ügyfele, beszállítója vagy csak egy állampolgár, arra bátorítjuk, hogy jelezze felénk, ha a helytelen magatartással, a törvénysértés gyanújával vagy a Herbalife Magatartási kódexszel, valamint más kapcsolódó vállalati irányelvek és eljárások lehetséges megsértésével kapcsolatban aggályai lennének.
Ha Ön a Herbalife alkalmazottja, akkor fontolja meg, hogy beszéljen felettesével, a vezetőséggel, az etikai és megfelelőségi, a jogi vagy HR-képviselőjével. Ha kényelmetlenül érzi magát, ha valami foglalkoztatja, kérdése merülne fel, akkor javasoljuk, hogy vegye igénybe az alábbi lehetőségek egyikét. Ha olyasmit lát vagy hall, ami nincs összhangban értékeinkkel, akkor különböző lehetőségek állnak rendelkezésére, hogy a nap 24 órájában, a hét minden napján, megtorlástól való félelem nélkül jelezze aggodalmát a 36.212111440-as telefonszámon, az IntegrityLine.Herbalife.com oldalon, vagy e-mailben az Etikai és Megfelelőségi Hivatalnak az EthicsandCompliance@herbalife.com címen. A forródrótot egy független harmadik fél működteti. Amennyiben a törvény lehetővé teszi, a panaszok névtelenül is benyújthatók.
A Herbalife nem tolerálja a megtorlást vagy a rossz bánásmódot senkivel szemben, aki aggályokat vet fel a törvények, rendeletek vagy irányelvek esetleges megsértésével kapcsolatban.